niedziela, 29 stycznia 2012

Koniec ferii ! ; ((((

Hej !
dziś jestem jakaś przybita ; / nic mi się nie chce i jestem cała obolała ; /
od ślizgania się z kol. na zamarzniętej kałuży ; > a tak wgl. to z pt. na sobotę nocowała u mnie koleżanka c; ;3
super było , nie spałyśmy do 3:30 ;D wczoraj robiłam plakat na angielski zajęło mi to 3 h ! O.o przydługawo ;d
ale przynajmniej dziś ,albo jutro nie musze robić ;pp

chciałam `powiedzieć` ,że teraz gdy już zaczęła się szkoła po feriach , notki bd dużo rzadziej : // bodajże tylko w weekend`y ,wiecie w końcu już niedługo spr 6-klasistów :/ kupiłam kalendarz szóstoklasisty z matmy i już zrobiłam 3 strony .
tak wygląda :
obrazek z google grafika ! : )

teraz piszę zad. z pol. ; /
idę ,narka : *

8 komentarzy:

  1. u mnie sie ferie jeszcze nie zaczely

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog . *-*
    zapraszam do sb.
    www.agatss.blogspot.com

    + obserwuję <3 .

    OdpowiedzUsuń
  3. super ♥
    http://keepcalmandstaywithme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog obserwuje i licze na to samo .
    franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję ^^
    olgaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje, zapraszam do mnie :
    trooololooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis. :)
    Obserwuje.

    aneczka-anneczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post!

    http://aleksandrra-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń