czwartek, 26 stycznia 2012

Vlog .wypad - gitara , bar , second-hand , kuzyni .

hej !
no więc jak już wspominałam we wczorajszym poście , pojechałam do MDK. < młodzieżowy dom kultury > tam prowadzą różne zajęcia np. artystyczne , gry na pianinie , gitarze , jest kółko szachowe / warcaby :D itp..
no i byłam na tej lekcji gry na gitarze klasycznej.. fajnie było : )) nauczyłam się grać z nut i parę innych trudniejszych chwytów ,o których wgl. ,nie wiedziałam że istnieją xd . Nauczyłam też się grać parę ballad , bicie itd..
ale najardziej się cieszę z tego właśnie ,że się nauczyłam grać z nut : >> wcześniej wydawało mi się to ,meegaaa skomplikowane ,ale wcale takie nie jest ! ; ] i nawet wymyśliłam swoją piosenkę z 2 akordów ;D
a tak ona wygląda (zdj. z google grafika ! )

potem poszłam z mamą do baru mlecznego ;o pierwszy raz tam byłam xd ale kopytka mega robią . ! < 3
no i do second-hand`u coś tam poszperać .. ja wyszukałam śliczną bluzeczkę ,z misą micky i mini  :D jest śliczna ! *-* zakochałam się w niej ,dlatego musiałam ją wziąść ! ;p jest z h&m ! ;D < 333słyszałam ,że jest trudna do zdobycia , wow ! : D

oraz sweterek podobny do bejsbolówki ! mega sie z niego cieszę ! :D <3
zdjęcia później ,bo aparat padł ,a ja zgubiłam gdzieś ładowarkę do baterii , także lipa :<


no i na angielski ,jak mi się nie chciało ! ; //

dziś byłam cały dzień u kuzynów . Graliśmy w szachy ,warcaby , graliśmy na gitarze , jeździliśmy na waveboardzie , oglądaliśmy film ,graliśmy w ping-ponga i chowanego :D
super było ! ; ) jutro muszę się zabrać za robienie plakatu na angielski -,- muszę go wreszcie zrobić , całe ferie z tym zwlekałam . : /

teraz ogl. film , zaraz idę chya spać ,bo jestes strasznie śpiąca ; //
nie wierze już za 3 dni do szkoły ! ; ((( jaak mi się nie chce ! ; <
ale bywa . ja lecę narka : *

3 komentarze: